L’assemblea de la classe

Els nois i noies de CS cada dimecres fem una assemblea de classe per tractar els temes de l’escola i la classe que ens afecten.

Hi ha un moderador que modera l’assemblea amb l’ajuda d’un ajudant que apunta les propostes i els torns de paraula. També hi ha un secretari que apunta els temes , les propostes i els acords.

L’assemblea funciona de la següent manera: en primer lloc llegim els temes i acords que vam dir la setmana passada. Després, si queda algun tema pendent el parlem  i en diem de nous. Debatem els temes fins arribar a fer unes quantes propostes, votem i la que surt més votada la portem a l’assemblea de l’escola o si no els hi afecta l’apuntem a la nostra llibreta.

Depèn dels  temes la gent s’ho pren d’una manera o d’un altra. La majoria  tracten sobre problemes de l’escola o coses que volem millorar.

El més difícil de l’assemblea és fer que tothom estigui callat i arribar a una conclusió. Després si és un assumpte que afecta a tota l’escola el portem a l’assemblea de l’escola i debatem entre tots i arribem a un acord.

En resum la nostra assemblea funciona molt bé i ens agrada molt debatre i parlar.

Bernat i Luna

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 comentaris a l'entrada: L’assemblea de la classe

1. Bernat diu:

M’agrada molt

2. Luna Albets diu:

Aquesta assemblea esta bé però l’assemblea de baix és un desastre.

3. Iu Tarrats Tura diu:

I a vegades se’ns fa molt difícil la assemblea!!!!

4. iker diu:

Que xules les nostres assemblees