Parkour

Un grup de nens de l’escola volem fer  una zona de parkour a la zona. Voldríem que no passessin els nens ni les nenes . Voldríem que la zona estigués al bosc  de la escola.

Demanem que s’apunti qui vulgui però sense  fer tonteries i que hi hagi un tutor/mestre.

Els nens que ho volem fer som el Lucas  L’Avaro David, l’Aitor, l’Iker, el Pol i el Gabriel.

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 comentaris a l'entrada: Parkour

1. Guillem Manté diu:

Si ho feu de veritat jo segur que mi apunto a si que conteu amb mi.

2. Lucas diu:

Hola,soc un dels creadors jo crec que hem fet bona feina. I vosaltres? Fins la propera.

3. david diu:

Gracies per haver lo penjat Martí

4. Martí Casares diu:

Em sembla un bon tema perquè en parlem a l’assemblea. ¿Heu vist que en la jornada de manteniment els pares i mares han posat uns elements al pati que us poden anar bé? Què en penseu?