INFANTIL VISITA EL COSMOCAIXA

El passat dijous 14 de març els infants d’Infantil vam gaudir d’un dia ple d’emocions, començant per anar amb autocar fins a Barcelona, i un cop allà gaudint de les experiències viscudes al Cosmocaixa, amb les activitas d’investigació del Clik, descobrint com eren els dinosaures… Llegeix més»

DIJOUS LLARDER A SANT BARTOMEU

El DIJOUS LLARDER, com és tradició a l’escola ,tots els infants, des de d’I3 fins a 6è, vam anar d’excursió a passar el dia Sant Bartomeu, gaudint de la natura,fent un tastet de butifarra amb pa i visitant el poblat ibèric de Cèllecs.
Aquí teniu… Llegeix més»

CARNESTOLTES’24

I ja tenim aquí la setmana amb més disbauxa del curs. Us deixem tota la informació del què farem al llarg d’aquests dies i sobretot… estigueu al cas de les consignes!!!

DIA DE LA PAU I DE LA NO VIOLÈNCIA

El passat dimecres 31 de gener a l’escola vam celebrar el dia de la Pau i la no Violència tot gaudint d’una tarda de jocs cooperatius organitzats pel CS.
Aquí us deixem una mostra d’aquesta tarda tan bonica i especial que vam passar.

PORTES OBERTES 2024

Us convidem a conèixer l’Escola Òrrus per dins, el dijous 29 de febrer, en qualsevol moment de les 9:15 fins a les 12:15. Us explicarem com ens organitzem, els trets d’identitats i cap a on caminem…us hi esperem!

I TU, QUÈ MENGES?

La classe dels calçots hem estat treballant la piràmide de l’alimentació. Primer vam classificar els aliments segons la freqüència en que creiem que és saludable menjar-los. També els vam classificar segons el tipus d’aliments (fruites, verdures, llegums, carn, peix..). I també hem reflexionat sobre la… Llegeix més»

TARDES D’ESPAIS A INFANTIL

A infantil continuem gaudint de les tardes d’espais amb unes propostes on  es desenvolupen diferents activitats relalcionades amb la psicomotricitat fina, el  pensament lògico-matemàtic, l’expressió oral, l’art, la socialització a través de relacions i de l’entesa entre companys,  i un llarg etcètera de situacions d’aprenentatge… Llegeix més»