Nous llibres a la biblioteca

Novetats: mesos de gener i febrer
Nivell: cicle Mitjà

Ens ha arribat una petita col·lecció de sis llibres. Són històries de llibres de literatura, famosos arreu del món. Són en castellà i us endinsaran en el món del detectiu Sherlock Holmes, o del viatge al centre de la Terra, o viatjareu a Itàlia, concretament a Verona per conèixer Romeo i Julieta.

Què feu encara aquí? No perdeu més temps! preneu-los!

Excursió a Barcelona

RIMG_6899Avui els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior hem anat d’excursió a Barcelona.
L’objectiu era anar al Palau de la Música, però hem pogut visitar uns quants llocs més:

– L’Arc de Triomf
– El Mercat del BornRIMG_6900

RIMG_6904
RIMG_6906– El Fossar de les Moreres

RIMG_6910– L’església de Santa Maria del Mar:

RIMG_6899

A mesura que ens acostàvem al Palau de la Música els anàvem marcant a un mapa que ens han donat els mestres i traçant la ruta que seguíem.

RIMG_6953 Panoràmica PalauUn cop al Palau de la Música, hem pogut fer una visita guiada i gaudir d’una activitat on hem après moltes coses sobre l’orgue, però sobretot com és de complicat aquest instrument!
Podeu veure les fotos de l’excursió en aquest vídeo:

The magic spell!

The students of 3rd and 4th grades have represented a story about witches and wizards…
Is it Hogwarts? No! But this school is lovely, too. Watch the videos and enjoy!

The Magic Spell (Luna, Bruna, Sara and Pol) from Escola Francesc Macià on Vimeo.

The Magic Spell (Iker, Nerea, Aniol and Aitor) from Escola Francesc Macià on Vimeo.

The Magic Spell (Dimas, Lluna, Sol and Bernat) from Escola Francesc Macià on Vimeo.

The Magic Spell (Deme, Sergi, Iu and David) from Escola Francesc Macià on Vimeo.

Com treballem (II)?

Com tots sabeu el passat dimecres, 12 d’octubre de 2016 va ploure moltíssim al Maresme (sobretot a Cabrils i Vilassar de Mar) però a Òrrius l’aigua també va fer de les seves!

Dijous al matí ho vam aprofitar per fer una petita sortida amb els nostres companys de Cicle Superior (veure: http://www.escolaorrius.cat/blogs/superior/?p=2330).

Un cop a l’escola, l’endemà, en Martí ens va fer una explicació del que havíem vist dijous a la sortida i vam veure uns vídeos molt interessants!!!

A la classe dels grans hi érem tots els companys de 3r a 6è . I ens va agradar molt poder fer activitats amb els grans!

Publicat dins de Tutoria | Deixa un comentari

El curs ha començat molt animat!!!

Voleu veure com treballem?

Ja som aquí!!!!! Benvinguts al nou curs 2016/17. Som els “COMEDIANTS”!!!

cicle-mitjaSom la classe dels “COMEDIANTS” i ja hem començat a treballar de valent des que va començar el curs!!!

Aquest curs el tema de l’any és el Cinema i hem triat el gènere de la comèdia perquè som molt alegres i ens agrada molt riu!!!

(Us heu fixa’t en les nostres cares???)
Publicat dins de Tutoria | Deixa un comentari

La gateta Mixa

Una gateta negre molt carinyooooosa!IMG-20151026-WA0004

Publicat dins de General | 1 comentari