Aquest cop l’escenari és nostre!

El passat diumenge 3 de juny, els alumnes de Cicle Inicial vam participar en el concert final del projecte de la cantata de la Roca.

Després de molts mesos treballant, va arribar el moment de mostrar el resultat de l’esforç realitzat durant tot aquest temps.

Vam gaudir molt compartint escenari amb els alumnes de les escoles Mogent, Pilar Mestres i la Torreta de la Roca del Vallès, i els músics que ens van acompanyar.

Agraïm a totes les famílies, mestres, amics i coneguts que van voler compartir amb nosaltres aquest moment tan especial.

Esperem que ho passéssiu igual de bé que nosaltres!

Aquí teniu el resultat que quedarà pel record de tots el que vam tenir l’oportunitat de viure aquell moment.

Aquesta entrada ha esta publicada en General, MÚSICA. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.