PROTAGONISTA: LA LILA!

La Lila de P-5 ha estat la nostra protagonista! La Lila ha compartit amb nosaltres el seu llibre i el seu racó! Avui, els seus pares, la Laura i l’Oriol, han vingut a l’escola per parlar-nos de la seva feina! L’Oriol és jardiner i la Laura és mestra i treballa a una escola que es diu “Les Aigües”! La Laura ens ha parlat sobre com aprenen els nens i nenes que van a aquesta escola i hem cantat cançons utilitzant la llengua de signes! També hem vist un vídeo sobre l’escola i les coses que els nens i nenes fan cada dia! També ens ha explicat un conte que ens ha agradat molt: El Sabater i els follets! Hem tingut una conversa molt interessant, hem cantat, ballat i al final també hem acabat amb un joc que ens agrada molt! Moltes gràcies Laura, Lila i Oriol, ha estat molt interessant tot el que ens heu explicat!

Aquesta entrada ha esta publicada en Els Projectes del curs, Els protagonistes!. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

L'adreça electrònica no es publicarà.