1a EDICIÓ REVISTA DIGITAL CM

És un plaer comunicar-vos que ja tenim aquí la 1a edició de la Revista Digital elaborada pels i les alumnes de CM. En ella hi podreu trobar un munt d’articles interessants relcionats amb el nostre poble que els súper reporters i reporteres han redactat per… Llegeix més»

INFANTIL VISITA EL COSMOCAIXA

El passat dijous 14 de març els infants d’Infantil vam gaudir d’un dia ple d’emocions, començant per anar amb autocar fins a Barcelona, i un cop allà gaudint de les experiències viscudes al Cosmocaixa, amb les activitas d’investigació del Clik, descobrint com eren els dinosaures… Llegeix més»

DIJOUS LLARDER A SANT BARTOMEU

El DIJOUS LLARDER, com és tradició a l’escola ,tots els infants, des de d’I3 fins a 6è, vam anar d’excursió a passar el dia Sant Bartomeu, gaudint de la natura,fent un tastet de butifarra amb pa i visitant el poblat ibèric de Cèllecs.
Aquí teniu… Llegeix més»

CARNESTOLTES’24

I ja tenim aquí la setmana amb més disbauxa del curs. Us deixem tota la informació del què farem al llarg d’aquests dies i sobretot… estigueu al cas de les consignes!!!

DIA DE LA PAU I DE LA NO VIOLÈNCIA

El passat dimecres 31 de gener a l’escola vam celebrar el dia de la Pau i la no Violència tot gaudint d’una tarda de jocs cooperatius organitzats pel CS.
Aquí us deixem una mostra d’aquesta tarda tan bonica i especial que vam passar.

PORTES OBERTES 2024

Us convidem a conèixer l’Escola Òrrus per dins, el dijous 29 de febrer, en qualsevol moment de les 9:15 fins a les 12:15. Us explicarem com ens organitzem, els trets d’identitats i cap a on caminem…us hi esperem!

I TU, QUÈ MENGES?

La classe dels calçots hem estat treballant la piràmide de l’alimentació. Primer vam classificar els aliments segons la freqüència en que creiem que és saludable menjar-los. També els vam classificar segons el tipus d’aliments (fruites, verdures, llegums, carn, peix..). I també hem reflexionat sobre la… Llegeix més»

TARDES D’ESPAIS A INFANTIL

A infantil continuem gaudint de les tardes d’espais amb unes propostes on  es desenvolupen diferents activitats relalcionades amb la psicomotricitat fina, el  pensament lògico-matemàtic, l’expressió oral, l’art, la socialització a través de relacions i de l’entesa entre companys,  i un llarg etcètera de situacions d’aprenentatge… Llegeix més»