Who is the burglar???

Hello!!!
“Yesterday at 10:00 pm there was a robbery in the Bank in Central Lane. The police was called immediately to investigate the crime scene and found some evidence. It had snowed yesterday there were footprints on the ground in the snow…The police also found some evidence: a postcard from California, a photo of two little boys, a novel book and some other suspicious objects….”

The students in Toubkal class (5th and 6th Grade) have to find out who the burglar is. Each of them is given a new identity card with some personal information such as Shoe size, Address, hobbies, family, etc. They have to move around the classroom and ask and answer questions to eachother so that they can solve the mistery….Will they manage to find it out?

Have a look at the video below!

Hola!!!
“Ahir a les 22:00 hi va haver un robatori en el Banc de Central Lane. La policia va investigar l’escena del crim i hi va trobar algunes pistes…El dia abans havia nevat i hi havia petjades sobre la neu. També hi van trobar una postal de Califòrnia, una foto de 2 nens petits, una novel·la i altres objectes sospitosos…”

Els alumnes de la classe Toubkal (Cicle Superior) han de descobrir qui és el lladre. Cadascú té una carta amb un personatge i una nova identitat, amb informació sobre els seus hobbies, família, adreça, etc… i s’han de moure per la classe fent-se preguntes entre ells per a intentar resoldre el misteri…
Ho aconseguiran?

Aquesta entrada ha esta publicada en Cicle Superior, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.