The Penguins, Squirrels and…THE PUMPKIN!

Some days ago, when the Penguins and Squirrels arrived at the school there was a giant pumpking in our classroom!!! How dit it come? It’s a big mistery… So, in English class we decided to make a lantern! We draw 2 big scary eyes, 1 nose and a big happy mouth! We had so much work carving the pumpkin but we also had so much fun! Hace a look at the photos!
Happy Halloween!

Fa uns dies, quan els Pinguüins i els Esquirols vam arribar a l’escola, hi havia una carbassa gegant a la nostra classe!!! Com ha arribat? És un misteri… Així doncs, a la classe d’anglès vam decidir fer una carbassa de Halloween. Li vam fer dos ulls terrorífics, un nas i una gran boca! Vam tenir una bona feina però també ens ho vam passar molt bé! Mireu les fotos!
Feliç Halloween!

Aquesta entrada ha esta publicada en General, Infantil. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.